کانکس اداری سالنی

اسکلت: پیچ و مهره فلزی
پوشش بدنه و سقف: ساندویچ پانل با عایق پلی یورتان
کف: شبکه بندی فلزی، سرامیک پارکت یا موکت، ساندویچ پانل
پنجره ها: UPVC با شیشه دوجداره

برای سفارش و استعلام قیمت کانکس با شماره ۰۹۱۲۹۵۳۷۵۰۸ تماس بگیرید
شناسه محصول: 152 دسته:

توضیحات

کانکس اداری سالنی یا کانکس دفتری برای سازمان ها و شرکت های مختلف با ابعاد و متراژ دلخواه طبق خواسته مشتری ساخته می شود. کانکس های سالنی می توانند مانند یک ساختمان ادارای، کاملا مجهز با تمامی امکانات طراحی و ساخته شوند.

خانه پیش ساخته سالنی معمولا به صورت یک تکه ساخته شده و عاری از هر گونه پارتیشن و واحد های اضافی است. شکل ظاهری سازه، در اکثر مواقع به صورت مربع و مستطیل بوده و معمولا برای سالن های آمفی تئاتر به صورت منحنی است.

برای سفارش و استعلام قیمت کانکس با شماره ۰۹۱۲۹۵۳۷۵۰۸ تماس بگیرید

در دنیای امروز از کانکس های سالنی برای کاربردهای مختلف مانند سالن جلسات، کنفرانس، نمایشگاه، سالن گردهمایی و.. استفاده می شود. این سازه ها به راحتی قابل حمل هستند و می توان از آن ها در فضاهای باز، محیط های صنعتی به منظور اداره، کلاس آموزشی و…استفاده نمود.

مشخصات فنی کانکس سالنی اداری

کانکس سالنی مانند سالن یک اداره بوده و هیچ گونه امکانات دیگری از جمله آبدارخانه و اتاق ندارد. ابعاد کانکس به گونه ای است که می توان از انواع مبلمان برای چیدمان اداری استفاده کرد.

ابعاد سازه های اداری سالنی متفاوت بوده و معمولا طول آن ها بین 6 تا 12 متر است. کانکس های سالنی، عایق حرارتی و صوتی هستند و این مسئله باعث می شود تا صدای بیرون به درون سازه نرسد.

داخل کانکس، کانال هایی جهت هدایت سیم برای کلید و پریز ها وجود دارد؛ روشنایی سازه نیز با استفاده از مهتابی رفلکتوری تامین می شود. پوشش داخلی کانکس بر اساس سلیقه و درخواست مشتری انتخاب و طراحی می شود.

مزایای کانکس اداری سالنی

برای سفارش و استعلام قیمت کانکس با شماره ۰۹۱۲۹۵۳۷۵۰۸ تماس بگیرید
  • قابلیت شخصی سازی و مونتاژ و دمونتاژ
  • مقاوم در برابر بلایای طبیعی و غیر طبیعی
  • فضای بزرگ
  • نصب سریع
  • مقرون به صرفه
  • قابل حمل و جابجایی
  • امنیت بالا
  • قابلیت تنظیم دما
  • عایق حرارتی و صوتی
  • سیستم تهویه مطبوع
  • تجهیزات الکتریکی
  • نصب آسان

ساخت کانکس اداری به صورت سالنی

برای سفارش و استعلام قیمت کانکس با شماره ۰۹۱۲۹۵۳۷۵۰۸ تماس بگیرید

اکثر کانکس های سالن دار در ابعاد بزرگ ساخته می شوند تا برای کاربردهای مختلف، مورد استفاده قرار بگیرند. از آنجایی که حمل و جابجایی این سازه ها با ابعاد بالا، کار دشواری است معمولا به صورت دو یا چند تکه ساخته می شوند.

کانکس پیش ساخته اگر طولی بیشتر از 14 متر داشته باشد، به صورت دو تکه یا چند تکه ساخته شده و به محل مورد نظر فرستاده می شود. معمولا کانس های سالنی مستطیل، طراحی ساده ای دارند و برای ساخت آن ها از پارتیشن های متعدد استفاده می شود.

برای ساخت کانکس سالنی عواملی بسیاری از جمله کاربرد کانکس، محل نصب و… در نظر گرفته می شوند. به عنوان مثال کانکس در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد؟ چه ابعادی دارد؟ ثابت است یا متحرک؟ مسلما نمامی این پاسخ در طراحی سازه تاثیر گذار هستند.

کاربرد کانکس سالنی

کانکس های سالنی کاربردهای مختلفی دارند و می توان برای فعالیت های مختلف پرسنل و مدیران، از آنها استفاده نمود. تجهیزات خانه های پیش ساخته مانند ساختمان های سنتی است با این تفاوت که سازه های پیش ساخته، قابلیت حمل و نقل داشته و قیمت پایین تری دارند.

علاوه بر کاربرد کانکس های اداری برای همایش ها، سالن های کنفرانس و جلسات اداری، در کسب و کار های دیگر مانند سالن غذاخوری نیز می توان از آنها بهره مند شد. کانکس های سالنی نیاز به اخذ مجوز برای احداث ندارند و به راحتی نصب می شوند.

قیمت کانکس اداری سالنی

قیمت کانکس سالنی بر اساس مشخصات فنی، تجهیزات و امکانات آن محاسبه می شود و عوامل مختلفی مانند ابعاد، مساحت، طرح، جنس، تجهیزات داخلی و… بر روی قیمت تاثیر می گذارند. سازه های سالنی به دلیل اینکه دارای امکانات خاصی نیستند و طراحی ساده ای دارند، دارای قیمت مناسبی هستند.

اگر می خواهید از قیمت کانکس اداری سالنی و انواع کانکس های ویلایی، مسکونی و… مطلع شوید، با واحد فروش کانکس بارون تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب کنید. کانکس بارون تولید کننده انواع کانکس ها با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت است و امکان سفارشی سازی تمامی سازه ها را برای مشتریان عزیز دارد.

جنس کف  سرامیک
پنجره ها   UPVC
متریال  ساندویچ پانل
امکانات  سالنی
نوع  کانکس اداری
تولید کننده  کانکس بارون